please enter your link kay. (juz ignore this sentence " If u are participating bla bla bla.."

followers

Wednesday, September 7, 2011

~Kawan~

keseorangan..
sunyi...
sepi..
lonely...
sendirian..

macam takda life..
ada kawan macam takda kawan..
ada teman macam takda teman..
entah la..
aku pun x tahu knapa..
salah aku ke?
aku ni terlalu sombong ke?
terlalu pemalu ke?
atau poyo maybe? haha
ke memang takda orang pun yang suke kawan dengan aku ni?

yela..aku ni memang tak berapa pandai dalam banyak hal.
tak berapa pandai berkawan..
tak berapa pandai bergaul or bersosial..
tak berapa pandai berfikir..
tak berapa pandai la..

kadang-kadang tu aku rasa cemburu melihat teman lain ada ramai kawan..
diorang ada kawan untuk bergurau,
ada kawan untuk bermain,
ada kawan untuk isi masa lapang sama2,
ada kawan untuk kongsi segala masalah,
ada kawan untuk kongsi suka dan duka,
tapi aku..???

entah la..
mungkin memang salah aku..
aku ni memang suka berseorangan tiap masa..
memang aku orang yang macam tu..
tapi..
aku juga perlukan teman di samping aku..
teman untuk aku curahkan masalah,
teman untuk aku bergurau,
teman tika aku keseorangan...
(maybe kene kawen cepat2 la kowt...
ah, itu lain cerita ma..itu teman hidup wa ma..haishhh)

aku pun xtahu da nak buat macam mana..
rasa macam ada ramai je kawan..
tapi nak kene aku yang tegur dulu..
baru ada response..
sedeyh la macam ni..
lama-lama aku jadi bosan..
dan aku x tegur pun sape-sape..
tak kan lah asyik kita je yang nak ingat kat dia tapi dia??
sikit pun x ingat kat kita ni..
kawan apa macam tu..
pastu kadang-kadang time ada masalah je baru nak ingat contact kita..
lu apahal der..
aku sangat x suka ada kawan2 yang sebegitu rupa..
sorry to say la..

tapi dalam ramai2 kawan yang aku ada ni..
ada jugak la seorang dua yang boleh dikatakan teman sejati gak.
macam Auni Aqilah Bt Zainal Abidin..
dy ni memang kawan yang sangat2 baik..
kawan dari sekolah menengah dulu..
even kitorang dah x sama sekolah,
x sama universiti,
x sama tempat tinggal,
tapi dy x pernah lupa contact aku sampai sekarang.
terima kasih banyak2 ya awak! ^_^

hmm..x lupa juga kepada Amizatul Akmar Bt Abd. Khalid..
dan Nurul Ilyani Bt Zaharuddin..
korang semua memang sahabat yang terbaik yang cat ada.
Sayang korang sangat2...>.<










2 comments:

  1. x trmasuk rupanyer.. :P
    ssh nk dpt sahabat tika kita suka dan duka..
    yg slalu jmpa pn sahabat yg ada bila kita suka..
    bila duka je asyik kna tggal je..

    ReplyDelete
  2. er..yang di atas tu memang kawan yg paling cat xbole lupe..maaf la kalo nama anda tiada di atas...cat sokong statement anda tu..memang susah nak cari kawan yang macam tu..huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wanna share this post??? ok ^_^

My Awesome BFFs blog's

miaoww...miaoww

Daisypath Anniversary tickers

My Blog List