followers

Wednesday, April 18, 2012

Our First




Salam rindu buat semua……=D

                Hari ni..cat happy sangat sangat sangat sangat! Hahai…korang tahu x kenapa? Kompem la korang x tahu kan kecuali stalker2 tegar CatKhadijah (perasan!). HAHAHA..;P

Wee..~ Today is our very very special day. Seriously.. it is our first anniversary. (belum kawen lagipun. dan cat bukan nak lebih2 sangat tapi lebih sikit je. Boleyh kan? Blog-cat-suka-hati-cat-arh) ;p



                “18 April 2011 – 18 April 2012”

Eh, jap! Dari tadi cat asyik kata “our” ni korang tahu ke siapa beliau yang lagi sorang tuh? Heee…tipulah kalau korang2 yang sengal2 ni x tahu kan..;p alaaa..Bawang la siapa lagi.. bawang yang orang selalu buat masak tumis sambal ayam makan dengan nasi tomato tu.. ngee~  (lapar la plak.duh!)

Ha! Mesti antara korang nak tahu, nape amik tarikh tu sebagai tarikh keramat kan? Sudah semestinyalah ada cerita  di sebalik tarikh tu. Ye dak? Hmm..Sebenarnya macam ni………………… aaaaaa….uuuuuuuuu….xpelah! Biarlah itu menjadi rahsia yang hanya kami berdua je yang tahu. Sweet kan gitu? =)

Aaaaa…serius cat macam x percaya yang cat dengan dy dah setahun. Even macam2 perkara dah berlaku dalam setahun ni…alhamdulillah, kami still kuat! Betul x sayang? (nape ayat cam skema sangat ni cat?)  


For my dearlove ChemistryBoy,

 Mintak maaf la., saya ni selalu buat awak hot. Kadang2 tu sampai awak tensen nak layan kerenah saya yang macam kanak2 ribena tak cukup mature ni. (sebab kat rumah keje jaga baby, camnilah jadi >.<v) Kuat GILEEEERRRR merajuk. (tak girl la kalau x merajuk ;p). Selalu curi barang2 awak. (yang x pulang lagi tu, mintak halal je la ye awak? Hee..) Mintak awak buat itu ini. Suruh awak mandi jugak even awak x tahan sejuk malam2.  And sometimes garang dengan awak. (garang ke? Tak lah. Mesra gituuu). Suka cakap awak cute or comel ;p (reality doesn’t lie).  Panggil awak boyowt la boroi la bunceyt la. (cer tengok perot awak sekarang. Saya x tipu kan? Sungguh bahagia ye itu perot.heheh) Pernah hack FB awak. (sekali jerrrr) Buli awak macam2. (macam gengster plak deyh. Tapi awak pernah panggil saya gengster kan dulu.haa..amik!)

hmmm..rasa cam jahat nakal sangat lak tetiba. (Well..cat memang nakal pun.) Hohoho..

Awak..terima kasih banyak2 sebab sentiasa ada dekat saya. Bagi kata semangat kat saya bila saya down. Gembirakan hati saya. Dan bahagiakan hari2 saya selama setahun ni.. saya amat2 hargai semua tu. Awak adalah orang yang sangat2 penting buat saya. (as for now and the future). Mungkin kadang2 kita berselisih faham or pendapat, tapi semua tu buat kita lebih kenal satu sama lain kan? Sebab sesuatu hubungan tu takkan sentiasa berada di atas. Banyak benda yang saya dah belajar dari awak selama setahun ni. Saya belajar jadi orang yang sabar walau apa pun orang lain dah buat kat kita. Saya belajar pentingnya teman2 karib yang sentiasa ada dengan kita. Saya belajar erti redha dan bersyukur dengan apa yang kita dapat even tak sama dengan apa yang kita nak. Belajar macam mana nak beza masa serius dan masa bergurau.Terima kasih awak. Saya harap saya dapat belajar banyak lagi dari awak nanti. Ye sayang? Harap hubungan ni kekal sampai ke akhirnya..insyaAllah. =) Happy First Anniversary dear…LYSM <3



P/S : thanks datang tadi..and for the donuts too..(and the red Canon).. hari Isnin lepas, saya dah terlintas dalam hati pun nak g Mid semata-mata nak beli donut. N semalam nampak camera chanteq tu. Tetiba hari ni…semua tu ada depan mata. HAHA.. well..u are myChemistryBoy afterall. (>.<)v

7 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wanna share this post??? ok ^_^

My Awesome BFFs blog's

miaoww...miaoww

Daisypath Anniversary tickers

My Blog List