please enter your link kay. (juz ignore this sentence " If u are participating bla bla bla.."

followers

Friday, May 25, 2012

Rezeki 21 Tahun



Assalamualaikum semua...

emm..macam x percaya umur cat dah 21 tahun
 tapi perangai tetap macam kanak2 x cukup umur lagi sero. =p

umur tu rasanya nampak cam dah boleh jadi calon isteri solehah ni.  ye dak?..=D
lalala~
tapi sayangnya parents cat x bagi.
Cat kene abes study dan kerja dulu.
Bila dah dapat kerja, merasa duit sendiri, baru boleh kawin. <------- abah kata
huhu...
so, kawww jangan nak menggedix lebih ye cat. 
KEJE dulu baru kawin! Engaaaattttt
eii..muda lagi kowt.
enjoyyy la dulu..
kan?
hiew hiew hiew =3


okay....Now, firstly cat nak ucap berbanyak2 terima kasih kepada semua yang wish bufday cat hari Isnin lepas.
Terima kasih atas doa-doa anda semua. =)

hmm..korang baca kan tajuk entri kat atas tu.
''REZEKI 21 TAHUN''

haa..nak tahu x nape cat letak tajuk tu.
Ini adalah kerana.....
sejak dari hari isnin lepas sampai la ke hari ni (khamis)
cat dapat kek SETIAP HARI BERTURUT-TURUT beb!
haha..
seyes betul x tipu laa..
memang rezeki cat la kan...
tahun ni sangat sangat bertuah sebab dapat makan kek hari2 sempena hari jadi.
jangan jeleeeessss =p
even cat sebenarnya x berapa suka sangat kek ni 
tapi dah orang nak bagi..
kita terima je la.
betul x? *wink

Haa...ni lah antara kek-kek yang cat dapat selama 4 hari ni. Setiap hari dapat 1 kek. wee~

Isnin (21/5/12)
Chocolate Indulgence
A gift from 1 of my BFF, Nik Nurul Dalila



Selasa (22/5/12)
Cute CupCake
from my little adeq =p





Rabu (23/5/12)
Chocolate Chip Walnut Cake
from my buddy kecik, Siti Farhana =)


Khamis (24/5/12)
Delicious CupCake
from my lecturer, Pn. Hasni.
actually, dy bagi untuk satu kelas sorang satu.
baik kan dy? 

Jumaat (25/5/12)
gambar hiasan
kek batik_akan dapat
(Baru je buat tadi dengan Ila. So, esok dah boleh makan. nyum3!)


haa...macam2 kan cat dapat? Rezeki Allah bagi..Alhamdulillah..=)
Nampaknye makin bertambah bolat la cat seminggu ni makan kek je memanjang. 
hei..memandai je.
sapa kata makan kek boleh gemok?!
=p
hmm..kek2 tu semua sedap sangat2...terima kasih ye korang.
hihi


eh,  lupa lak yang cat ada dapat hadiah bufday lagi satu ni.
daripada cik LTP.
korang nak tahu x dy bagi hadiap apa?
jeng jeng jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaaaaaaa!
bawang goreng kesukaan ramai!
HAHAHA..tah apa motif tah dak kecik ni.
pelik2 betul kawan cat sorang ni lahai

Orait..tu je cat nak citer. Moga bertemu di lain waktu. 
Sayonara!!!






# Tunggu kek dari orang tu pulak. hihi =3









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wanna share this post??? ok ^_^

My Awesome BFFs blog's

miaoww...miaoww

Daisypath Anniversary tickers

My Blog List